-

haft liteblogg torka nu ett tag men ska försöka komma igång nu igen!
just nu sitter jag vid min pojkväns data och är inne på blogg,fb :) han jobbar tyvärr så är själv hemma me hunden, men som sagt hon sover ju bara..
dom senaste dagarna har jag varit på campingen där vi har våra husvagnar med familjen och grannar osv mysigt!
shoppat har ja en del med men det kommer bilder senare! :)
nu ska jag fixa lite te sen gå och kolla på flickvänner från förr! sägs vara bra så får ge den en chans!
och juste fick en fråga vilket gymnasie jag har sökt!
jag har sökt och kommit in på spa och massage på plusgymnasiet i örebro!
bloggar mera sen, puss


ingen är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0